Mobiele Muziek Box

In deze tijd is iedereen aan huis gekluisterd door de noodzakelijke maatregelen van de overheid. Door het coronavirus zijn o.a. winkels, kappers en horeca gesloten. Ben je normaal gesproken op kantoor? Dan is je werkplek nu thuis en ‘mag’ je je kinderen helpen met schoolwerk. Als je samen bent hoef je je niet alleen te voelen, maar er zijn heel veel mensen wél alleen. Zij durven of mogen de deur niet meer uit, omdat zij in een risicogroep vallen. Denk aan opa en oma, maar ook aan (visueel) gehandicapten die in een woongroep wonen en geen bezoek meer mogen ontvangen. Op dit moment hebben zij heel weinig of geen sociale contacten, waardoor deze dagen eenzaam en eentonig zijn.
Hier willen we iets aan doen! Muziek betekent zoveel voor iedereen; het geeft afleiding, even een vrolijk moment.

Dorinde Smit Duyzentkunst

Wij zijn op zoek naar muzikanten en zangers
Mensen die buiten kunnen optreden in een kleine samenstelling. Allemaal volgens de richtlijnen van de RIVM. Er is elektriciteit aanwezig, verder dien je alles zelf mee te nemen. Wij verzamelen jullie gegevens en zullen jullie vervolgens ‘matchen’ met een locatie in Huizen of Gooise Meren.
Wij organiseren dit platform geheel vrijwillig. Wil je ook belangeloos je steentje bijdragen in deze Corona-tijd door op te treden bij mensen die dit nu zo nodig hebben? Stuur ons meteen een mail!

Wij zijn ook op zoek naar locaties
Ken of ben jij iemand die bijv. in een appartementencomplex of woongroep woont? Of heeft jouw opa of die aardige mevrouw om de hoek ook een muzikale oppepper verdiend? Stuur ons dan ook een mail!
Ook artiesten hebben het zwaar in deze periode, wil jij een kennis of familielid verrassen met een privéoptreden? Vraag naar de mogelijkheden
Volg ons ook op Facebook!