Woonkamerfestival Gooise Meren

GOED NIEUWS! Op zondag 10 november is het weer tijd voor Woonkamerfestival Gooise Meren.
We hebben de inschrijving inmiddels gesloten en de woonkamers zijn met de artiesten gematcht. Er is een hele mooie programmakrant gemaakt waar alle adressen en acts in staan, zodat je een route kunt uitstippelen met jouw favoriete optredens.

Met dit woonkamerfestival bieden we lokaal talent een podium en willen we buren met elkaar verbinden. Bij eerdere edities waren er ruim 2500 bezoekers tijdens de vele optredens.
Tussen 12.30 en 17.30 uur zullen woonkamers omgetoverd worden tot kleine theaters waar (met name lokale) artiesten zichzelf kunnen laten zien. Een optreden duurt 30 minuten en alle artiesten treden drie keer op in dezelfde woonkamer voor verschillend publiek. En de optredens zijn gratis te bezoeken!
Er gaan weer inwoners uit heel veel wijken in Gooise Meren (Bussum, Muiden en Naarden) meedoen. Bij het programmeren geven we altijd extra aandacht aan kwetsbare doelgroepen, zoals bijvoorbeeld (alleenstaande) ouderen, mindervaliden en jongeren. Haal de krant bij het gemeentehuis, het VVV kantoor in Naarden, de bibliotheken of onze sponsors, zoals Ellen Mouthaan makelaardij en Daatzelaar fietsen. Ook kun je de krant online bekijken. PS Dit jaar kun je in de krant ook zien welke woonkamers rolstoeltoegankelijk zijn.