Woonkamerfestival Gooise Meren

In 2019 hebben we het Woonkamerfestival georganiseerd in Huizen. Hier werd het evenement ook geweldig ontvangen. En nu zijn we weer terug in Gooise Meren. De datum is zondag 14 november! Zet ‘m vast in je agenda. De inschrijving is gesloten, wij zijn alle woonkamers aan het matchen met de artiesten, hou deze pagina in de gaten. Het wordt weer een geweldig gevarieerd programma.

We willen met dit woonkamerfestival lokaal talent een podium bieden en buren met elkaar verbinden. Bij eerdere edities waren er ruim 2000 bezoekers tijdens de vele optredens.
Tussen 12.30 en  17.30 uur zullen woonkamers omgetoverd worden tot kleine theaters waar (met name lokale) artiesten zichzelf kunnen laten zien. Een optreden duurt 30 minuten en alle artiesten treden drie keer op in dezelfde woonkamer voor verschillend publiek. En de optredens zijn gratis te bezoeken!
Bij het programmeren geven we extra aandacht aan de zogenaamde prioriteitswijken, bijvoorbeeld (alleenstaande) ouderen, mindervaliden en probleemjongeren.

Woonkamers

We hebben meer dan 35 aanmeldingen. We zijn blij verrast dat zoveel gastvrije mensen hun woonkamer openstellen voor publiek. Er komt een gezellige act en het wordt een feestje in al die woonkamers op 14 november. Rond 22 oktober is de programmakrant verkrijgbaar.

Artiesten

Wil je genieten van dans, zang, muziek, cabaret of poezie? Op 14 november is er een grote diversiteit aan gezellige acts. Deze duren een half uur en kun je gratis bezoeken. In een sfeervolle kleine setting kan de artiest een try-out geven en meer bekendheid geven aan zijn/haar (muziek-) optredens. Het wordt gegarandeerd een feestje.