Woonkamerfestival Gooise Meren

Helaas, het woonkamerfestival gaan we verplaatsen………

Met pijn in ons hart hebben we moeten besluiten om Woonkamerfestival Gooise Meren 2021 op zondag 14 november niet door te laten gaan. Gezien de explosief toegenomen corona aantallen vinden wij het onverantwoord om het festival te laten plaatsvinden.
Het evenement is bedoeld om mensen te verbinden en te laten genieten van cultuur en muziek en dat is gezien de huidige situatie niet mogelijk. We verzetten het festival naar een nader te bepalen datum in 2022. We hadden ons net als jullie enorm verheugd op een mooi feest, maar kiezen in overleg met de gemeente en onze sponsors voor deze optie. Houd onze website en sociale media kanalen in de gaten voor meer informatie.
Tot in 2022! 💕

We annuleren niets, we verschuiven het

Op een nader te bepalen datum kun je op bijna 40 locaties genieten van muziek, cabaret, dans en meer. Het is een geweldig gevarieerd programma geworden. We willen met dit woonkamerfestival lokaal talent een podium bieden en buren met elkaar verbinden. Bij eerdere edities waren er ruim 2000 bezoekers tijdens de vele optredens.
Tussen 12.30 en 17.30 uur zullen woonkamers omgetoverd worden tot kleine theaters waar (met name lokale) artiesten zichzelf kunnen laten zien. Een optreden duurt 30 minuten en alle artiesten treden drie keer op in dezelfde woonkamer voor verschillend publiek. En de optredens zijn gratis te bezoeken. Je hoeft je NIET aan te melden als bezoeker. Meld je 10 minuten voor aanvang op het betreffende adres en geniet!
Bij het programmeren geven we extra aandacht aan de zogenaamde prioriteitswijken, bijvoorbeeld (alleenstaande) ouderen, mindervaliden of probleemjongeren.

Woonkamers

We hebben 38 aanmeldingen ontvangen en gematcht. We zijn blij verrast dat zoveel gastvrije mensen hun woonkamer openstellen voor publiek. Er komt een gezellige act en het wordt een feestje in al die woonkamers.

Artiesten

Wil je genieten van dans, zang, muziek, cabaret of poezie? Er is een grote diversiteit aan gezellige acts. Deze duren een half uur en kun je gratis bezoeken. In een sfeervolle kleine setting kan de artiest een try-out geven en meer bekendheid geven aan zijn/haar (muziek-) optredens. Het wordt gegarandeerd een feestje.