Woonkamerfestival Gooise Meren

Nieuwe datum bekend! In Gooise Meren was het woonkamerfestival in 2017 én 2018 een groot succes. In 2019 hebben we het Woonkamerfestival georganiserd in Huizen. Ook hier werd het evenement geweldig ontvangen. En nu is Gooise Meren weer aan de beurt. Door de coronapandemie ging het woonkamerfestival niet door in 2020, maar……. wij zijn positief gestemd en gaan er vanuit dat we in november weer kunnen knallen. De datum is zondag 14 november! Je kunt je nu aanmelden!

We willen met dit woonkamerfestival lokaal talent een podium bieden en buren met elkaar verbinden. Bij eerdere edities waren er ruim 2000 bezoekers tijdens de vele optredens.
Tussen 12.30 en  17.30 uur zullen woonkamers omgetoverd worden tot kleine theaters waar (met name lokale) artiesten zichzelf kunnen laten zien. Een optreden duurt 30 minuten en alle artiesten treden drie keer op in dezelfde woonkamer voor verschillend publiek. En de optredens zijn gratis te bezoeken!
We hopen dat inwoners van alle wijken van Gooise Meren meedoen. Bij het programmeren geven we extra aandacht aan de zogenaamde prioriteitswijken, bijvoorbeeld (alleenstaande) ouderen, mindervaliden en probleemjongeren.

Woonkamers gezocht

Heb je een appartement, een rijtjeswoning, een vrijstaande villa of een woonboot? Klein of groot, alles mag. Dan kun je je aanmelden voor hét muzikale evenement van Gooise Meren. Je stelt je woonkamer open voor publiek, krijgt een gezellige act en het wordt een feestje in jouw woonkamer op 14 november.

Artiesten gezocht

Kun je dansen, zingen, muziek maken, toneelspelen, ben je stand-up comedian of een combi van dit alles? Wij zoeken leuke mensen die een gezellige act hebben (of kunnen instuderen) van een half uur. Je kunt deze middag bijvoorbeeld gebruiken als try-out én om jezelf/ jullie act meer bekendheid te geven. Het wordt gegarandeerd een feestje.