Woonkamerfestival Huizen

Na 4 jaar zijn we weer terug in Huizen! Noteer in je agenda zondag 12 november!
We zijn ontzettend enthousiast om het woonkamerfestival weer in Huizen te organiseren. De inschrijving is inmiddels gesloten en het programma is bekend!

LAST MINUTE WIJZIGING!!!!!
Harderwijkerzand 2 12.30/14.00/15.30 uur
Hier treedt in plaats van Onder de Maan nu Mark Kirkenier op een professioneel en gepassioneerd pianist, toetsenist & componist speelt de sterren van de hemel. Kom je luisteren?

De programmakrant ligt in het Gemeentehuis, de bibliotheek en de Albert Heijn in het centrum. Ook kun je de krant HIER digitaal bekijken of klik op de foto’s onderaan deze pagina.

Met dit woonkamerfestival bieden we lokaal talent een podium en willen we buren met elkaar verbinden. Bij eerdere edities waren er ruim 2000 bezoekers tijdens de vele optredens.
Tussen 12.30 en  17.30 uur zullen woonkamers omgetoverd worden tot kleine theaters waar (met name lokale) artiesten zichzelf kunnen laten zien. Een optreden duurt 30 minuten en alle artiesten treden drie keer op in dezelfde woonkamer voor verschillend publiek. En de optredens zijn gratis te bezoeken!

We weten nu al dat inwoners uit heel veel wijken in Huizen meedoen. Bij het programmeren geven we altijd extra aandacht aan bijvoorbeeld (alleenstaande) ouderen, mindervaliden en jongeren. Wil je weten welke adressen toegankelijk zijn voor rolstoelen? Klik dan hier

Het belooft een hele muzikale middag te worden in 33 woningen op 12 november. Hou deze website in de gaten en volg ons op Facebook of Insta.