Overige Projecten

Dorinde Smit Duyzentkunst

Mobiele Muziek Box 2020
Tijdens de coronaperiode van half maart tot eind juni 2020 zijn veel mensen aan huis gekluisterd geweest. Heel veel mensen voelden zich alleen; zij durfden of mochten de deur niet meer uit, omdat zij in een risicogroep vallen. Denk aan opa en oma, maar ook aan (visueel) gehandicapten die in een woongroep wonen en geen bezoek meer mochten ontvangen. Zij hadden heel weinig of geen sociale contacten, waardoor deze dagen eenzaam en eentonig waren. Hier wilden we iets aan doen! Muziek betekent zoveel voor iedereen; het geeft afleiding, even een vrolijk moment. Daarom hebben we de Mobiele Muziek Box opgericht. Een tijdelijk initiatief, waarbij artiesten uit het Gooi geheel belangeloos hebben opgetreden. In de open lucht volgens de regels van het RIVM. Er zijn meer dan 25 optredens geweest, het was grandioos. Met een bijdrage van de gemeente Gooise Meren konden we alle artiesten voor hun inzet bedanken, TOP!